Ustalono zagadnienia formalne funkcjonowania Rady oraz ilość przyznawanych mandatów każdej ze szkół w stosunku do liczby uczniów.
• Zespół Szkół – 5 mandatów
• Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 – 4 mandaty
• Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 – 4 mandaty
• II Liceum Ogólnokształcące im. gen. Władysława Andersa – 3 mandaty
• Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 – 2 mandaty
• Zespół Szkół Kształcenia Ponadgimnazjalnego – 2 mandaty
• Wspólnota Szkół Katolickich – 1 mandat
W skład Rady wejdzie 21 radnych wyłonionych podczas wyborów zorganizowanych przez każdą ze szkół. Następnie na pierwszym posiedzeniu inauguracyjnym wybrani zostaną przewodniczący i jego zastępcy.
Rada będzie o charakterze konsultacyjnym, a jej funkcjonowanie zostanie oparte o Statut będący załącznikiem do uchwały.
Wszystkie posiedzenia Młodzieżowej Rady Miejskiej i zadania wykonywane przez jej członków, odbywać się będą zawsze po zakończeniu godzin lekcyjnych.
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?