Udział w konkursie jest bezpłatny, dobrowolny i skierowany do wszystkich mieszkańców Miasta Chojnice niezależnie od wieku. Każdy uczestnik konkursu może zgłosić dobrowolną liczbę haseł.
Należy pamiętać, iż zgłoszony slogan powinien identyfikować się z Miastem Chojnice, być kreatywny i niezbyt długi. Prace można nadsyłać drogą pocztową albo dostarczyć osobiście pod adres: Urząd Miejski, Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice (Biuro Podawcze) z dopiskiem na kopercie „Konkurs na hasło promujące Miasto Chojnice”, bądź też przesłać drogą emailową na adres [email protected] wpisując jako temat wiadomości: „Konkurs na hasło promujące Miasto Chojnice”.
Zobacz także:Chojnice. Kolejny dzień święta miasta i jubileusz parafii p.w. Chrystusa Króla (zdjęcia)
Wszystkie osoby chcące wziąć udział w konkursie proszone są o czytelne wypełnienie Formularza konkursowego, uzupełniając go o informacje takie jak: treść zgłoszonego hasła, imię, nazwisko, adres, email i numer telefonu. Formularz konkursowy można pobrać ze strony internetowej Urzędu Miejskiego (www.miastochojnice.pl), bądź odebrać osobiście z Biura Podawczego. Wszystkie prace konkursowe, które zostaną dostarczone do Urzędu Miejskiego (osobiście, drogą pocztową lub elektroniczną), ale nie na Formularzu konkursowym nie będą brane pod uwagę.
Termin nadsyłania zgłoszeń mija z dniem 31 sierpnia 2013 r. z godz. 23:59. Prace zgłoszone po tym terminie nie będą brane pod uwagę (w przypadku zgłoszeń przekazywanych drogą pocztową liczyć się będzie data stempla pocztowego).
Szczegółowe informacje znajdują się w regulaminie konkursu, który dostępny jest na stronie internetowej Urzędu Miejskiego. Informacji udziela także pani Irmina Łysakowska koordynatorka konkursu, pod numerem telefonu 52 397 18 00 wew. 26.
Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?