Od kilku dni mieszkańcy Chojnic otrzymują ulotki telewizji kablowej Petrus, z których wynika, że za mniejszą liczbę programów trzeba zapłacić więcej. Są oburzeni, że w ten sposób wymusza się na nich korzystanie z takiego pakietu jakiego nie chcą.
Ulotki reklamowe dotyczą nowej oferty, czyli cyfrowej telewizji, której odbiór możliwy jest dzięki falom radiowym. Po telewizji analogowej, dostępie do internetu i bezprzewodowej telefonii, to już czwarty produkt chojnickiego Petrusa.
- Z ulotki wynika, że jeśli chcę pakiet z programami grupy HBO, to zapłacę więcej o 10 zł - mówi chojniczanin. - Jeśli jednak nie chcę tych programów, to zapłacę aż 16 złotych więcej. Gdzie tu jest logika? Przecież każdy z nas wybierze wersje tańszą. Nie lubię być jednak uszczęśliwiany na siłę.
W nowej ofercie podstawowego pakietu jest 70 programów, z czego 16 jest dołączonych jako nowość. I są to m.in. programy erotyczne, muzyczne i sportowe. Wszystko kosztuje 29,90 zł miesięcznie, w tym programy grupy HBO.
- Cinemax ma wspierać HBO - tłumaczy Granowski, właściciel TVK Petrus. - Wszystko jest wytłumaczone w regulaminie promocji. Abonenci otrzymują za złotówkę septobox umożliwiający przekazywanie fal. Mają dzięki temu znacznie lepszy obraz.
Okazuje się jednak, że programy grupy HBO są za darmo tylko i wyłącznie przez pierwsze sześć miesięcy w cenie pakietu podstawowego. Po upływie tego czasu będzie trzeba zapłacić 7 zł miesięcznie dodatkowo. W "prezencie" otrzymamy na trzy miesiące dwa programy cienemax. Potem jednak trzeba będzie za nie zapłacić.
Promocja? Tak. Ale czy dla wszystkich jasna i oczywista? Wątpliwe....
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?