W Chojnicach jest nowy gadżet promujący miasto – kubek z charakterystycznymi dla tego miasta budynkami i oczywiście turem stworzonym przed laty przez Jarosława Urbańskiego, który strzeże wjazdu do Chojnic tuż przy Bramie Człuchowskiej.
- Kubeczki zaprojektowała nasza lokalna malarka Justyna Laska-Pietrzyńska. Na kubeczku można znaleźć Bramę Człuchowską, ratusz oraz tura autorstwa Jarka Urbańskiego, czyli nasze charakterystyczne symbole, które kojarzą się z Chojnicami – wylicza zastępca burmistrza Chojnic Adam Kopczyński. - Stawiamy na lokalność i naszych artystów, jak Justyna Laska-Pietrzyńska, która zaprojektowała także podstawki pod filiżanki oraz meble w nowym żłobku – wyjaśnia Kopczyński.
Kubeczków z grafikami lokalnej malarki jest około 300. Można je kupić za 25 złotych. Taką samą kwotę trzeba zapłacić za podkładki pod filiżanki także z grafikami tej samej artystki. Oba produkty promocyjne można kupować w siedzibie spółki Promocja Regionu Chojnickiego mieszczącej się przy Starym Rynku 4 w Chojnicach.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?