Topole. Rzeczniczka szkoliła pracowników

(aw)
Ośmiu pracowników Fabryki Materaców Relaks w Topolach wzięło udział w szkoleniu, które poprowadziła Joanna Gierszewska, rzeczniczka praw konsumentów. Zajęcia trwały około sześć godzin.

Ośmiu pracowników Fabryki Materaców Relaks w Topolach wzięło udział w szkoleniu, które poprowadziła Joanna Gierszewska, rzeczniczka praw konsumentów. Zajęcia trwały około sześć godzin.
- Dyskutowaliśmy o przepisach i zestawialiśmy je z rzeczywistością - mówi Marcin Sochan, pracownik działu sprzedaży oraz działu handlu w fabryce Relaks.
Pracownicy fabryki zajmowali się m.in.: uzgodnieniami gwarancyjnymi i procedurami reklamacyjnymi oraz rozmawiali o niezgodności towaru z umową.
- Przyznam, że pojawiły się zagadnienia, które często nam, rzecznikom, trudno wyjaśnić - mówi Joanna Gierszewska. - Mam jednak nadzieję, że udało mi się wytłumaczyć przynajmniej większość niejasności.
O tym nowatorskim pomyśle zorganizowania tego typu szkolenia informowaliśmy 30 stycznia.
- Nie słyszałam, aby inne przedsiębiorstwo z naszego powiatu organizowało tego typu szkolenie - mówiła wówczas Joanna Gierszewska.

Lockdown dobija przedsiębiorców

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie