Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Topole. Rzeczniczka szkoliła pracowników

(aw)
Ośmiu pracowników Fabryki Materaców Relaks w Topolach wzięło udział w szkoleniu, które poprowadziła Joanna Gierszewska, rzeczniczka praw konsumentów. Zajęcia trwały około sześć godzin.

Ośmiu pracowników Fabryki Materaców Relaks w Topolach wzięło udział w szkoleniu, które poprowadziła Joanna Gierszewska, rzeczniczka praw konsumentów. Zajęcia trwały około sześć godzin.
- Dyskutowaliśmy o przepisach i zestawialiśmy je z rzeczywistością - mówi Marcin Sochan, pracownik działu sprzedaży oraz działu handlu w fabryce Relaks.
Pracownicy fabryki zajmowali się m.in.: uzgodnieniami gwarancyjnymi i procedurami reklamacyjnymi oraz rozmawiali o niezgodności towaru z umową.
- Przyznam, że pojawiły się zagadnienia, które często nam, rzecznikom, trudno wyjaśnić - mówi Joanna Gierszewska. - Mam jednak nadzieję, że udało mi się wytłumaczyć przynajmniej większość niejasności.
O tym nowatorskim pomyśle zorganizowania tego typu szkolenia informowaliśmy 30 stycznia.
- Nie słyszałam, aby inne przedsiębiorstwo z naszego powiatu organizowało tego typu szkolenie - mówiła wówczas Joanna Gierszewska.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Polacy chętniej sięgają po krajowe produkty?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na chojnice.naszemiasto.pl Nasze Miasto