Ośmiu pracowników Fabryki Materaców Relaks w Topolach wzięło udział w szkoleniu, które poprowadziła Joanna Gierszewska, rzeczniczka praw konsumentów. Zajęcia trwały około sześć godzin.
- Dyskutowaliśmy o przepisach i zestawialiśmy je z rzeczywistością - mówi Marcin Sochan, pracownik działu sprzedaży oraz działu handlu w fabryce Relaks.
Pracownicy fabryki zajmowali się m.in.: uzgodnieniami gwarancyjnymi i procedurami reklamacyjnymi oraz rozmawiali o niezgodności towaru z umową.
- Przyznam, że pojawiły się zagadnienia, które często nam, rzecznikom, trudno wyjaśnić - mówi Joanna Gierszewska. - Mam jednak nadzieję, że udało mi się wytłumaczyć przynajmniej większość niejasności.
O tym nowatorskim pomyśle zorganizowania tego typu szkolenia informowaliśmy 30 stycznia.
- Nie słyszałam, aby inne przedsiębiorstwo z naszego powiatu organizowało tego typu szkolenie - mówiła wówczas Joanna Gierszewska.
Strefa Biznesu: Polacy chętniej sięgają po krajowe produkty?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?