Wybory do Sejmu i Senatu odbędą się 13 października 2019 r. W dniach 2-3 października w białostockich domach studenta pracownicy Urzędu Miejskiego w Białymstoku przyjmą od mieszkańców wnioski o dopisanie do spisu wyborców.
Prawo udziału w wyborach ma obywatel polski, który najpóźniej w dniu głosowania kończy 18 lat i nie został pozbawiony praw wyborczych. Warto pamiętać o tym, że osoby zameldowane na pobyt stały w Białymstoku są wpisywane do spisu wyborców z urzędu, bez składania wniosków. Wnioski mogą składać wszyscy wyborcy bez względu na to, czy posiadają jakiekolwiek zameldowanie.
Wnioski można składać w godz. 9.00-17.00 w następujących miejscach:
- Dom Studenta nr 1 Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku – ul. Akademicka 3,
- Dom Studenta nr 2 Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku – ul. J. Waszyngtona 23A,
- Dom Studenta nr 2 Uniwersytetu w Białymstoku – ul. S. Żeromskiego 1,
- Dom Studenta nr 3 GAMMA Politechniki Białostockiej – ul. Zwierzyniecka 8.
Urzędnicy będą przyjmować tylko wnioski o dopisanie do spisu wyborców w Białymstoku. Inne sprawy wyborcze można załatwiać w Departamencie Obsługi Mieszkańców przy ul. J.K. Branickiego 3/5 (pokój 19) w godzinach pracy urzędu.
Wyborcy mogą dopisać się do spisu także poprzez specjalny formularz „Dopisz się do spisu wyborców” na platformie ePUAP. Termin mija 8 października.
Więcej informacji można uzyskać pod nr tel. 85 879 7979 oraz znaleźć na stronie www.bip.bialystok.pl.
Jarosław Kaczyński nie stawił się przed komisją śledczą
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?